16.09.

KITTILÄ LAAGER
PALL (2h)
Hommikul 8st oli väljasõit ning peale 2 h sõitu jõudsime Kittilässe, kus tegime oma esimese pallitrenni. Uus soojendus, paarides soojendus. Kuna põhiside Heidi on haige ning teisel sidel Roosal on luukad ning ta väga palju ei hüppa, siis tegime rohkem servi ja vastuvõttu. Kõiksugused harjutused või võistlused, mis olid punktide peale, minu tiim kaotas niiet ma olen täna teinud lugematul hulgal kätekõverdusi ja kõhulihaseid. Kuna ma olin nii väss ja uimane, siis ega trenni esimesest poolest väga midagi välja ei tulnud. Kõik vastuvõtu tehnilised nipid, mida Teemu mulle need kuu aega üritanud rääkida on, olid meelest läinud. Keskendumine oli nullilähedane, unistasin ainult söögist ja magamisest. Esimene trenn siin oldud aja jooksul, kuhu ma üldse ei tahtnud ega viitsinud minna. Õnneks läks kõik paremaks, kui sain hüppelt jõuservi lüüa. Panime paika täpse koha, kust alustan ning umbes kuhu palli pean viskama. Paar päris head servi sain ja selle üle oli hea meel :) Pärast trenni käisime söömas ning sõitsime meie armsasse ööbimispaika. Pildid katsun homme teha :) 



PALL (2,5h)
Väsimus oli endiselt kontides, aga tuju natukene parem. Soojendus, paarides visked-löögid, venelane. Ühe võitsime, teise kaotasime. Tõstmine nelja või kahe peale ja siis mitmed mängulised harjutused. Kuna terve võistkonna keskendumine ja suhtumine ei olnud täna just kõige parem, siis Teemu pidi natukene kurjemat häält tegema, et kõik jälle pingutama hakkaksid. Kaitses oldi laisad, ei mindud igat palli päästma. Mul oli enam-vähem okei trenn, mõned ilusad liigutused aga eks alati saab paremini. Ühe lühikese tõste nelja peal lõin teisele poole nelja peale umbes 2,5 meetri peale maha. Ma ei tea kust see tuli, aga igatahes võistkond ütles, et "wow, damn girl". Nalja sai palju. Aga see löök oli joppamine, teist korda enam ei tule:D  Käisime peale trenni söömas ning õhtul oli väike koosolek, kus rääkisime sportlaseks olemisest ja pisiasjadest. Kui tähtis on uni, toitumine, puhkus, lõõgastumine jne. Kuna ma olin jube väsinud, siis päris 100% keskenduda ei jõudnud, aga eks peaaegu kõike teadsin juba ka varem - lihtsalt tuleb rohkem neid soovitusi ka jälgida :) 

Comments