15.09.

JÕUKS (1h 30min)
Kuna homme me laagrisse ja jõusaali rohkem ei tee, siis täna oli küllaltki mahukas kava. Soojendus. Ma ja kanadakas tegime kõike koos. Alguses 2,5 kg ketastega hüpped kastile, kang pea kohal kükid, kang õlgadel kükid, "ülespidi" kätekõverdused, kangi tõstmine õlgadelt üles, kangiga ülevedu, tagareis masinaga ja õlapress. Kõige koomilisemaks kujunes kõhu tegemine rippes. Pidime üritama varbad saada täiesti käte pihta, aga no mul jäi ikka mõnikümmend sentimeetrit puudu :D Rippusin ja oigasin seal. Eestis pole ligilähedalgi olnud niiet andsin Teemule lubaduse, et hooaja lõpuks puudutavad varbad mu käsi. Venitused ja siis vaatasin nats tõstmise MMi.



ÜKE (1h 15min)
Õues ÜKE trenn, sest saali see nädal enam ei saa. Alustasime 10 min sörgiga ning läksime siis välijõusaali. Kuna meid oli üheksa, siis tegime nn. ringtreeningu üheksa harjutusega. Iga harjutus 30sekundit. Algas mingisuguse ühest otsast maa külge kinnitatud palgikujulise 25 kg asja tõstmisega, siis hüpped kastile, rööbaspuudel käte abil keha hoidmine, ühe jalaga kükid (üks jalg redeli alumisele astmele toetatud), kätekõverdused käed pulgale toetudes, kükid kangiga, deadlift, kõht vildakal puidust alusel ja ühe jalaga kükid poomil. Harjutused ei olnud tegelikult üldse rasked, aga kuna pausid vaid paarkümmend sekundit, siis peale ühte tiiru ikka päris läbi. Ma tegin viimasena kätekõverdusi niiet käed olid suht surnud siis:D Tegime kaks tiiru ning siis suundusime jalkaväljaku kõrval olevale väiksele puidust laastudega künkale. Jooksime kaks korda üles-alla ning siis erinevad hüpped ülesmäge: kahe jalaga, tagurpidi jms. Ma lihtsalt naudin täiega selliseid hüppeid-spurte täis trenne. Eriti kui ilm on nii päikseline ja soe :) Mu pärast võiks me iga nädal teha mõne jooksude ja hüpete trenni õues. Pärast läksime veel jalkaväljakule, kus tegime mõned spurdid ja liikumised külgedele ning maha jahutamiseks sörk. Nüüd pole nädal aega ühtegi jõu trenni, mis isegi natukene kurb, sest Saija nii tore, aga ega ta ju kuskile ei kao :) Ja mu selg kindlasti õnnelik, et tal nats lihtsamad päevad! Homme vara alustame sõitu Kittilässe laagrisse!

Comments