11.09.

ISESEISEV TREENING (30min)
Täna mängupäev ja kuna saalis seenioride tõstmise MMi ettevalmistused, siis igaüks pidi ise hommikul miskit tegema, soovitatavalt õues. Magasin rahulikult välja ja peale lõunat läksin jooksma. 10 minutit jooksu, paar minutit kõndisin ja siis spurdid, erinevad hüpped, tagurpidi jooksud jms. Hästi mõnusad metsarajad on siin Santaspordi ümbruses niiet võiks palju tihedamini seal sportimas käia :)



TREENINGMÄNG: WoVo - Kuusamo 3:2
Trenks mängueelsel koosolekul põhikoosseisu ei öelnud niiet šanss põhis olla oli 50:50. Soojendus läks hästi, löögid olid ka päris okeid. Enne soojendust küsisin Teemult, et kas võin täna jõuservi lüüa. Saanud jaatava vastuse, üritasin soojendusel harjutada normaalset ülesviset, aga kuna risk, et pall lendab kuskile seina, võrgu alt läbi või publikusse, on päris suur, siis läksin suhteliselt kindla peale välja ja üritasin palli lihtsalt üle saada. Minu rõõmsaks üllatuseks alustasin põhis, nurgaründaja postitsioonil. Essa geim oli tasavägine vaid alguses, edasi läks juba meie dikteerimisel. Lõin hüppelt jõuservi. Polnud küll päris see õige tunne, et lähen ja litin, sest nats põdesin, aga vastastel oli ikkagi vastuvõtuga probleeme nii et usun, et sain oma ülesandega hakkama.  Mulle serviti üsna vähe, aga ikkagi polnud vastuvõtud väga head. Seisul 24:17 mõtlesin, et no küll oleks ilus geim blokiga lõpetada, aga kuna ma pole blokis kõige kirkam kriit, siis arvasin, et see vaid mõtteks jääbki, aga vahel ikka joppab kah - sain ühe ilusa bloki ja nii see geim lõppeski. Ma kiljusin nagu pöörane. Teine geim oli tasavägine, geimi lõpus oli meil probleeme vastuvõtuga. Mitu otse punkti sai vastane servist. Seisul 23:23 tegime ise kaks viga, viimase tõste lõin napilt nelja pealt viie peale auti niiet seis 1:1. Kolmandas geimis alustasime hästi,olin diago. Sain kohe ühe mõnusa kõva rünnaku diagonaali. Mu mängu tipphetkeks oli kolmanda geimi keskel vastaste tugevaimale ründajale saadud blokk. Ma ei tea, kust see tuli, aga igatahes ma olin väga õnnelik :D Kolmanda geimi lõpupoole vahetas Teemu minu ja side välja ning tõi mängu meie noore side ja noore nurga. Nad said väga hästi hakkama ning võitsime geimi 25:21. Neljandas geimis sain nats mängida, siis tegi Teemu sama vahetuse, mis kolmanda lõpus. Seis oli geimi keskel veel 14:16, aga vastane lihtsalt oli peajagu neljandas geimis üle ning kaotasime 17:25. Esimene viies geim sellel hooajal. Läksime põhikoosseisuga. Vastane eksis niipalju, et meie selleks võiduks midagi eriti tegema ei pidanudki. Meie tiim oli väga kokkuhoidev ja toetav niiet viies geim 15:8 ning kogu mäng 3:2. Ise oleksin endale hindeks tubli "3" pannud, sest serv ei olnud selline nagu võiks ja rünnakul tundsin, et oleksin ka enamat suutnud, aga kaitses sain mitu rasket palli kätte ja see tegi tuju heaks. Pärast mängu tuli WoVo eelmise hooaja libero kõigile plaksu andma ja ütles, et mängisin väga hästi. Peale tiimikoosolekut kutsus Teemu mu enda juurde ja ütles, et on väga õnnelik selle üle, kuidas ma mängin. Ma ei tohiks põdeda oma vigade pärast niipalju, sest need juhtuvad kõigil, aga et ta on väga rahul, et olen nende tiimis. No mida paremat üks noor mängija tahta oskab, kui et treener on uhke ja rõõmus ta üle. Aga ütlesin, et tean, et suudan ikka natukene enamat. Venitasime, lõdvestav jooks, riidesse ja koju pessu. Mul oli kõht nii tühi, unistasin omletist väljakul :D Enne ära minekut ütles Pasi "Hyvä Krissu" niiet võisin tänasega rahule jääda, aga homme tuleb veel tublim olla! :)


Statistika: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t34.0-12/12021949_922367514508806_1428224324_n.jpg?oh=51a9c87a79f1efeb8efb8e0ad38aecc5&oe=55F69D22

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t34.0-12/11998384_922367557842135_1050552023_n.jpg?oh=7a3d2a0cb967d4451e226ab39ab0def1&oe=55F56F6D

Comments