10.09.

PALL+JÕUKS (1h 20min)
Tempsidel ainult jõuks, liberotel, nurkadel ja sidel pall ka. Soojendus. Paarides visked-löögid-söödud. Nagu hommikuti ikka, pole see soojendus just eriti terav. Kerge jalad maas palli vastuvõtt: alguses keerlev, pärast planeeriv. Ei tea mis jama oli aga planeeriva vastuvõtt oli parem kui keerleva. Vist kiirus polnud planneril nii suur. Serv ja vastuvõtt. Vastuvõtt jälle kuskil metsa sees, lihtsad servid olid ka mitu korda puu otsas. Ma olin niii vihane enda peale. No kuidas ma ei saa hakkama. Pärast lõin planeerivat servi, see õnneks oli päris okei. Ei teagi, millist servi homme peaksin/lubatakse lüüa. Harjutamise mõttes võiks treeningmängudel proovida jõuservi, aga ei tea kas julgen riskida, ebastabiilne ja palju vigu. Eks räägin Teemuga :) Jõuksis oli tavapärane lühike kõht+käed kava (kangiga triitseps, lõuatõmbed, õlad jms). Ei midagi rasket, aga pärast on käed-maani-tunne.


PALL (1h 50min)
Saime uue soojenduse, mis lihtsalt ajab nutma. Alguses 2+1 harjutust kummilindiga kätele/õlgadele (2 ette antud, ühe saad valida) ja 2-3tk jalgadele. Kiired liikumised võrguni ja tagasi: ristisamm, galopisamm, küljega põlvetõste, sääretõste jms. Igat asja kaks tiiru ning siis algas õudukas: triitsepsi kätekõverdused, külje peal jala ja käe vibutused ette-taha, vähikõnni asendis küünarnukkide kõverdamised üks jalg üleval, puusade tõstmised ühe jalaga jms.  Ma oma mōtetes needsin seda uut soojendust maa põhja, ma olin niiiii väsinud ja tüdinud ja higine. See nagu 20minutiline ÜKE trenn enne palli, eelmise soojendusega ei anna võrreldagi. Ainuke lohutus on see, et mul pole mitte kedagi teist selles süüdistada et siia mängima tulin ning usaldan meie treenereid. Venelane. Võitsime. Kiire soojendus paarides, blokihüpped. Nelja peal väga hea blokk, kahe peale lähen nats kohmakalt veel. Ei oska käsi panna kuhugile. Hüpe ka nats paranenud, vähemalt tunne on hea. Löögisoojendus. Nelja pealt ei saanud vâga häid lööke, aga see-eest kahe pealt oli hea päev. Mõnus kiire tõste ja ilusti sain paar tutsu teha. Kuue pealt ka nats parem kui eile. 40 min mängisime 6 6le servide ja kergete pallidega. 3 geimi olin nurk, 1 geim diago. Hea löögipäev oli, ka kõrgete pallidega kolmese bloki vastu sain ilusti hakkama. Mitu head hani tegin nii et võistkond kiitis. Mõnus oli. Kolmene blokk läheb ka paremaks, jõuan juba õigeks ajaks kohale. Paar ässa lõin ka jõuserviga. Tegelikult mu arust täitsa okei trenn, aga võistkond päris 100% ei pingutanud, mis muutis Teemu nats kurjaks, aga minu arust on see lihtsalt imetlusväärne, kuidas võistkond pingutama hakkab pärast paari rangemalt öeldud sõna. Pall enam nii lihtsalt maha ei jää. Tõesti ma imetlen tema kannatlikkust, rahulikkust ja sõbralikkust ning ka võistkond väga hindab teda. Keegi ei taha talle pettumust valmistada. Usun, et tänu temale valitsebki meil tiimis nii mõnus ja vaba õhkkond. Homme Rovaniemis treeningmäng Kuusamoga, hommikul lähen ōue jooksma!

Comments