05.09.

HOMMIKUNE ÄRATUS (40min)
Pidime poole 9 paiku õue jalutama minema, aga kuna vihma sadas, siis tegime enda tavalise soojenduse koos natukene pikemate venitustega meie hotelli võimlemissaalis. 9st, kui lõpetasime, jäi vihm äragi niiet 10-15 minutit jalutasime õues kah. Otse sööma. Sõin omletti, viinereid, nats peekonit ja krõbinaid piimaga. Nämma! Ajasime nats juttu ja pool 11 tiimi koosolek, kus arutasime millised karistused meil hooaja jooksul hakkavad olema. Nt. hilinemine, asjade maha unustamine, võrgu alt servimine, telefoni helisemine trenni/koosoleku ajal, punane kaart mängus jms. Karistuste eest peab maksma 5-10€. Eks tuleb hoolas olla :D Nats rääkisime eilsest mängust ka ja et mida täna muutma peaks. Nüüd väike lõunauinak!

TREENINGMÄNG: WoVo - Kuusamo 4:0 (1h 45min)
Trenks ütles juba hommikusel koosolekul, et täna ma põhis, aga diagonaalina. Ega mul väga vahet pole, mis kohta mängin, lihtsalt ühe peale side väga ei taha tõsta ja sellevõrra mul koormus väiksem. Enesetunne enne mängu oli hea, koosolekul ka midagi erilist ei räägitud. Soojendus ka okei. Täna polnud üldse mängu minnes nii suurt närvi enam, lihtsalt läksin mängima. Ma ei tea, kas vastased olid paremini häälestunud või mängis see rolli, et meil ei olnud kõik põhimängijad platsil, aga mäng kulges küllaltki punkt-punktis. Ei olnud nii head kindlust kui eile, nats rabistasime. Mängisin ka enam-vähem okeilt. Seisul 24:24 pidin mina servima minema. Pobisesin omaette seal, et no miks mina :D Mis seal ikka põdeda, lõin julgelt... ja lõin ässa. Ups, joppas. Teise lõin ka julgelt, läks võrgu puutest niiet vastuvõtt polnud kõige parem, aga vastane (vist) eksis ja essa võitsime 26:24. Minu teist geimi võib iseloomustada ühe sõnaga: BLOKK. Sain ühe ilusa, otse põrandale bloki. Hääl läks päris kõrgele kiljudes :D Blokk pole ka mu tugevaim element niiet seda enam oli hea meel. Ühe ässa panin ka, läbi võrgu. Teine geim oli kõige lihtsam, 25:18. See-eest kolmas geim tuli väga tasavägine. Olime lõpus vist 24:21 taga, aga mängisime väga tublilt, võideldes, ning võitsime ikkagi. Tegin selles geimis vist oma elu kiiremad liigutused väljakul. Viskasin mitmele raskele pallile järgi ja sain kätte. Teemu isegi plaksutas korra :) Tagantliinist löödud pallide kaitses mängimine meeldib mulle ka väga Meil oli probleeme selle sama nurgaga, kellest eile kirjutasin, et soojendusel littis nii hästi. Pidime koos keskmisega palju teda jälgima, sest ta lõi hästi tugevasti ja kõrgelt. Esimene kord pani meie keskmine ta kinni, teine kord sain mina blokki, aga libero julgestas ja kolmas kord läks minult kätest niiet meie libero sai edasi mängida niiet usun, et saime oma ülesandega hakkama. . Meie tempod olid hästi tublid täna, tõid palju punkte. Mul neid rünnakupunkte ka kogunes ikka vahepeal mõningaid. Põhiside tõstis kolme geimi jooksul vist 3 korda tahaliini, kaks neist olid hädapallid, ühe lõin täiega diagonaali punktiks, teine oli viga või lihtsalt mängu ja kolmanda lõin blokki, aga peaga julgestasin, niiet läks seekord õnneks. Kolmanda lõpus oli 3:0 võit meil käes, aga mängisime neli geimi nagu eile. Viimases geimis tulid jälle noored sisse, aga imestasin, et ma täna saan kõik geimid mängida. Kohe esimene või teine meie vastuvõtt läks kaugele saalinurka, aga mõtlesin, et okei, proovin, spurtisin ja saingi kätte laskumisega, napilt enne plakateid pidama. Sellised hetked, kus pingutus kannab vilja, teevad tuju kohe topeltheaks. Roosa tõstis kaks korda ühe peale, koht oli super, aga nats madalad ainult niiet ei saanud korralikult lüüa. Ühe mõnusa tutsu diagonaali sain kah, kui tõste oli nats lühike.  Viimase võitsime täna 25:21 niiet kahe päeva peale üldseis 7:1.Tänane statistika: 12 punkti (+7), 2 ässa, 1 blokk. Homme vaba, lähme vist Rootsi IKEAsse Nelli ja ta kutiga ja loodetavasti saame esmaspäeva ka vabaks :)





Comments