04.09.

JÕUKS (1h)
Hommikul mõnus lühike jõuks. Kerge soojendus + spets harjutused 2 tiiru puust võimlemiskepiga: baleriin (kannad koos, kepp õlgadel, kandade tõstmine), väljaasted taha (kepp õlgadel, kui taha astud, tõstad kepi üles), "Tere hommikust" (kepp õlgadel ettekallutused), kepi ülevedu sirgete kätega. Jõuksis oli ainult 3 harjutust, sest õhtul mäng: Clean and Jerk 3x6 (rinnalevõtt+kang sirgetele kätele üles); kükid kang õlgadel (3x50%, 2x60%, 2x2 70%); kangi ülevedu(3x8)+topispall(3x5). Kuna see rinnalevõtt ei ole mul veel päris ilusti selge ja Saijat ka täna polnud, siis Teemu arvas, et võiksin ainult Jerki teha. See selline küllaltki lihtne, aga peab hoolikas ikkagi olema. Kükid mulle meeldivad, aga teen küllaltki väikeste raskustega veel: kang+10kg, kang+15kg, kang+19kg. Ülevedu ja topispall olid ka okeid. Jenna ja Mallaga tegime veel 2x1min planku. Venitused ja siis koju asju pakkima! Pool 3 väljasõit, enne seda lähme veel sööma ameeriklastega :)




TREENINGMÄNG: WoVo Rovaniemi - Pölkky Kuusamo 3:1 (1h 45min)
Sõit Kuusamosse oli suht uimane, kogu aeg tahtsin magama jääda, aga nii ebamugav oli. Läksime kolme autoga. Teemul oli selline suurem 7kohaline, kus peale minu olid veel Jessica, Nelli, Iida, Malla ja Johanna. Rääkisime nats vastuvõtust ja mõningatest nüanssidest, mida kõik peaksime meeles pidama mängus. Mu unise oleku tegid sekundiga ärksaks teel/tee ääres olevad põhjapõdrad. Nad on lihtsalt niiiiiiii lahedad. Nad sellised nats ülbikud kah, autod neid väga ei koti, aga ongi hea, et nad kohe minema ei jookse. Käisime korra ABCst läbi ja siis saali. Lühike koosolek oli ka, aga ega seal miskit erilist ei räägitud: teeme omad asjad ära ja siis kõik okei. Esialgsesse seitsmikusse ma ei mahtunud, mis oli algselt ikka pettumus nats, aga samas see olekski väga üllatav olnud kui oleksin kohe põhis. Alustasimegi eelmise aasta põhikoosseisusega (v.a tempod). Soojendus läks hästi. Nelja pealt löögid olid täitsa löögi moodi, trennis pole nii häid olnud veel. Paar head plannerit tuli kah. Vastased oli soojendusel meist üle. Üks nurk lõi ilusti kõrgelt ja kõvasti. Mõtlesin, et okou, mis mängus saama hakkab, aga täna taaskord veendusin selles, et "soojendusel on kõik head". Alustasime väga ilusti, Katlin sai kohe kaks blokki järjest+Heidi kiired tõsted jätsid tihti ründajale vaid ühe bloki. Essa geim 25:15 meile. Teine geim enam-vähem sama stsenaarium. Kõik toimis! 2:0 ees. Teise geimi keskel ütles Teemu, et lähen kolmandas sisse, nurk. Ma põdesin juba enne platsile minekut, et vastuvõtt jube halb vms. Essa serv kohe mulle, aga päris okei. Tõste kahe peale, jube vara läksin peale, aga kuidagi blokist auti niiet juhuu, käsi valgeks tehtud. Edasi läks ka kõik väga hästi. Lõin julgelt, vastuvõtt oli ka hea. Ma vist lihtsalt trennis ei suuda keskenduda piisavalt, aga mängus õnneks parem. Ühe ässa sain kah. Blokis nats udu veel, aga kõige hullem polnud. Kaitses tuli üks ilge litter nelja pealt nelja peale, aga joppas, olin õige koha valinud ja sain selle ülesse. Ma selle üle olin küll päris uhke, sest ma pole kaitses eriti teravaim pliiats. Tõsted olid head, igat palli läksin julgelt lööma niiet rünnakuprosa oli vist 58% vms. Vastuvõtt üle 40. Võitsime 25:22 vms Ametlikult mäng 3:0 võidetud, aga kuna tegemist treeningmänguga, siis mängisime neli geimi. Neljandas välja kõik põhid, v.a tempod. Niisiis oli meil noor side, noor nurk, mina, kanadakas diago ja teine libero. Jäime alguses vist 5:1 taha, sest me ei saanud servi kätte, aga siis korra aeg ja kõik läks ülesmäge. Eks neid noori seal pommitati, aga üldjoontes tublid. Ma olin nii väsinud juba peale kolmandat, et enam ei säranud niipalju aga üks äss ja mõned rünnakupunktid ikka tõin. Geimi lõpp oli hästi napikas, 23:25 kaotasime, aga ma usun, et siiski tublid. Pärast mängu rääkisime ja tuju muutus nats kurvemaks, kui side ja Jessica ütlesid, et nurgad peavad rohkem rääkima nii vastuvõtul kui ka rünnakul, et mis tõstet tahavad jms, sest see kõik käis mu kohta. Pole üldse harjunud niipalju väljakul rääkima. Lõppkokkuvõttes 14(+9)punkti, mis oli meie tiimi resultatiivseim, 2 ässa, 0 blokki. Usun, et võib rahule jääda küll ja loodan, et suudan siiski veel paremini mängida :)



WoVo Rovaniemi 2015/2016

Comments