03.09.

PALL (1h 30min)
Ma ei maganud täna öösel üldse hästi. Tegelikult pole ma seda viimased 2-3 ööd teinud. Und ei tule, voodi on ka ebamugav, ainult külje peal kannatab magada; vaatan mitu korda öö jooksul kella. Ma ei tea mis viga. Hommikul ärgata ka väga raske, aga kus mul ikka pääsu siin :) Soojendus, venelane. Võitsime napikalt. Paarides soojaks. Me nüüd Nelliga ametlikud soojenduspartnerid ja muul ajal saame ka kõige paremini läbi. :) Hommikuti, nagu ikka, rõhk servil ja vastuvõtul. Kerge serv, vastuvõtt, tõste. Peale servi lähed tõstma. Treener pani 4 peale põrandale maha ristkülikukujulised plaadid. Kui tõste läheb sinna pihta, saab sinu tiim punkti. Ühe mängu võitsime, teise kaotasime. Lõppu u. pool tundi tavaline serv ja vastuvõtt. Eilne hea vastuvõtt oli lihtsalt vist joppamine, sest täna jälle jubedalt kõikus. Teemu ikka vahel tuleb annab õpetussõnu, et tasakaalu rohkem jaotaksin jalgade vahel ja sätib käteasendit. Vastuvõtjate vahetus, ma läksin servima. Proovisin täna ka jõuservi. Niipalju vigu. Mõni kena tuli ka, mis keris ennast alla ilusti, aga mitte ikka päris see, mida tahaksin. Lõpus polnud enam head tunnet, sest olin eespool niipalju eksinud. Täna jälle õhtune trenn kella seitsme paiku!



PALL (1h 30min)
Enne trenni vaatasime poolteist tundi meeste mängu. Jube uni tuli peale seal. Soojendus, venelane. Võitsime. Paarides soojaks. Kuus kuuele, rünnak 2 või 4 pealt ainult diagonaali, ühene blokk. Nii mõnus oli lõpuks korralikult rünnata, aga ma väsisin nii ruttu ära. Üldse terve trenni olin suht väss ja pikkade juhtmetega. Siis umbes pool tundi tegime lihtsalt rünnakusoojenduse. Kahel väljakul, Teemu oli koos tempodega väikesel väljakul ja nurgad suurel väljakul. Nelja pealt sain isegi mõned päris head löögid, aga ei ole ikka veel seda head tunnet. Kuue pealt oli tõste kogu aeg liiga madal nii et sealt miskit head ei tulnud. Viimaks 6 6le mängu kaks geimi seisult 22:22 aga punkti võitmiseks pead ära võitma kaks palli: servist tulnud ja treeneri visatud. Kui treener viskas palli, siis karjus kas üks, kaks või kolm, st. niipalju puuteid võib teha. Rünnak oli isegi päris okei, ka kuue pealt. Vastu õnneks väga palju ei pidanud võtma. Mõlemad mängud vist kaotasime napikalt, aga lohutas, et pallid olid tasavägised ja Teemu rahul meiega :) Homme Kuusamosse!

Comments