02.09.

JÕUKS (1h 30min)
Oi kuidas ma vihkan neid kella seitsmeseid ärkamisi. Piinarikkad. Jõudsin saali, siis keegi ütles, et soojenduseks on jälle see sama võimlemine ja kargamine sellel suurel pehmel võimlejate matil, mis eelmine nädal. "Palun ei" mõtlesin. Õnneks see suur matt oli hõivatud niiet läksime võimlejate saali, kus olid poomid, matid, batuudid jms ja siis soojenduseks pidi nn. takistuste rada ümber saali läbima mitu korda. Roomamised, hüpped, kukerpallid, poomil kõnd, hundirattad jms. See oli päris lahe isegi. Mõned soojendusharjutused ja venitused mattidel ja lõppu pea peal seisu. See tuli mul õnneks paremini välja kui kätel seis. Siis läksime CrossFiti saali, kus tegime mõned jõuharjutused nendel rõngastega, mida kasutatakse ka riistvõimelmises. Mõned nn. kätekõverdused, hoiad rõngastest kinni, lased ennast sirgu ja siis tõmbad ennast üles. Teiseks, pead kätega toetama rõngastele ja siis jalad ette sirgeks ning hoiad nii kaua kui jaksad. Kolmandaks, hoiad rõngastest kinni, pea alaspidi, jalad üleval ja üritad käsi kõverdada. Mul tulid kõik kolm päris hästi välja niiet sain Sayalt kiita. Seal samas saalis jätkasime 10kg kettaga pingile väljaastedega+ kehapöörded; sääred; kangi tõstmine puusadega; 2,5 kg kettaga harjutused kätele; topispall; sangpommiga külgedele; ühe jalaga kükid. Need ühe jalaga kükid tulid ka hästi välja, Saya ütles, et hoian ilusti põlve, kui jalga kõverdan. Päev vähemalt ilusti alanud. Õhtul meeste mängu vaatama, tiimikoosolek ja trenn hilja.

CrossFiti saal


PALL (1h 20min)
Pidin kella 5ks minema saali meeste mängu vaatama, aga uni oli nii magus, et jõudsin 17.40. Kuuest algas tiimikoosolek. Meid jagati kolme gruppi ja igal grupil oli oma teema. Meie saime rünnaku (teised teemad olid blokk ja vastuvõtt/lihtsad pallid). Pidime kirjutama kõik, mis meie arvates selle juures oluline on ja pärast seda teistele esitlema. Saime vist 6-7 punkti: kiire tempo, mitmekülgsus, ründa nii kõrgelt kui vähegi ulatad, ole nutikas jms. Pärast esitlusi ja Teemu näidatud skeeme, tõi Pasi meile joped, dressika ja dressipüksid. Joped siuksed mõnusad soojad, dressikas ka kena. Püksid olid ka ilusad, aga neid me veel ära ei jaganud, sest suurused ei klappinud üldse dressika suurustega. Ju saame uued. Alles 19:20 saime trenniga peale hakata. Mul oli niipalju energiat, ei jõudnud ära oodata millal selle energia mõnes löögis või servis realiseerida saan. Kuna aega oli vähe, siis peale soojendust venelane, blokihüpped, nats tagantliinist mängu ja siis 6 6le, sama mis eile. Me mängisime vist 3 geimi ja ma olin alati kas ühe või kuue peal. Kuue peale sain mõned tõsted, pooled umbes lõin ära. Ühe peale sain max 5 tõstet. Ma olin trenni lõpuks nii kurb, sest ma ei saanudki korralikult lüüa. Diagonaalründaja on siin väiksema ründaja tähtsusega kui nurk ja mu jaoks on see natukene veider, sest Eestis on tavaliselt diagol suurem rünnakukoormus kanda kui nurgal. Õnneks lohutas see, et kui nurka mängisin, siis vastuvõtt oli väga hea. Teemu kiitis ka! Ütles, et juba hakkavad tulema need liigutused, mida tema näha tahaks :)

Comments