01.09.

JÕUKS+PALL (1h 45min)
Trenni alguses jagati meid kahte gruppi, pooled läksid jõusaali ja pooled pallisaali. Ma olin esimesena jõuksis. Suhteliselt lühike kava. Kõht 3 tiiru, 3 erinevat harjutust. Lõuatõmbed, kangi ülevedu, hantli pea kohale tõstmine jms. Täpselt õigeks ajaks jõudsime valmis. Saalis tegime alustuseks paar tõsteharjutust, natuke naljakas, et meistriliiga klubi teeb nii lihtsat harjutust küllaltki ebakvaliteetselt. Mitmetel pole ülalt söötki päris puhas. See selleks. Viimased 20-30 minutit tegime servi ja vastuvõttu. Ma olin nii tujust ära, sest mul pole elus olnud nii halb vastuvõtt kui siin. Ma vist põen nats üle. Viimasena pidin servi lööma. Alguses planeerivat, aga mõtlesin,et mis ma ikka hellitan ja võtsin ette jõuservi. Panin oma halva tuju kõik sinna servi sisse. Paar isegi päris head servi tuli, kuigi vigu ka kahjuks omajagu.



PALL (2h 15min)
Tänases trennis põhirõhk blokil ja kaitsel. Soojendusmänguks venelane, kaotasime pika puuga. Blokihüpped. Täna oli hüpe üllatavalt hea. 6 6le soojendusmäng, löögid 4 (või 6) pealt, keskmine tõstab, kogu aeg peab ründajal vastas olema 2ne või 3ne blokk. Iga palli järel vahetus. Selle mängu võitsime. Löögisoojendus. Ma ei saanud mitte ühtegi normaalset lööki. Libero vastuvõtt oli mitu korda ebatäpne ja sellest tulenevalt ka tõste kaugel või pikk vms. Ühesõnaga - ei klapi eriti sidedega veel. Minu lohtutuseks oli seal teisigi nukraid pilke. Lõpetuseks 6 6le: serv, mängid palli lõpuni; serv teiselt poolt, mängid palli lõpuni; treener viskab palli platsi keskele, kõrge tõste nelja peale; treener viskab veel ühe palli platsi keskele, tõste nelja peale, aga ründaja võib ainult hanitada. Alguses oli nats harjumatu, et nelja peal olev mängija peab hanitusi võtma, sest tavaliselt on see 1 peal olija või libero rida. Enamus ajast olin tagaliinis ja side väga ei usaldanud niiet viimased pool h ma polnud üldse mängus sees enam,sest sain vaid 2-3 tõstet. Vahel mängin diagot, siis ühe peal kaitses ka ei oska olla kuidagi ja trenni lõpuks tuju 0. Aga ega ma väga ei viitsi põdeda, mul järgmised 8 kuud aega ennast veel tõestada :)


Saime täna tossud ka kätte :)

Comments