KUHU MA LÄHEN?

Oma esimeseks välisklubiks olen valinud Rovaniemi Woman Volley tiimi, kes eelmine aasta Soome meistriliigas sai neljanda koha. Pronksimatšid Hämeenlinnale kaotati 1:3 ja 2:3, niiet sellel hooajal vähemalt pronks on kindlasti eesmärgiks. 
Rovaniemi asub Helsinkist umbes 800km kaugusel põhjas. Autoga sõidab sinna umbes 9h, rongiga 10-12 h, lennukiga nats üle tunni aja. Woman Volley tiim treenib suures spordikompleksis nimega Santasport. Seal on lisaks suurele saalile veel jäähokihall, ujula, mitu jõusaali, hotell, ümbruskonnas suusa- ja matkarajad jne. 




Augusti alguses käisin Rovaniemis trennis. Kompleks oli tuttav, sest olime Viljandi Metalli naiskonnaga seal varem ööbinud ja mänginud. Kusjuures Rovaniemis tõin oma esimesed punktid Viljandi Metalli särgis mängides. Esimesest kella 8st trennist ma õnneks pääsesin, sest seljataga oli üle 9 tunnine sõit. Õhtusesse pallitrenni läksin kerge värinaga, sest terve suve ju ainult randa mänginud ning eks ikka tahan hästi esineda. Ega alguses väga pallile pihta ei saanud, aga olin enne treenerit hoiatanud, et ma ei pruugi täna kirkam kriit olla. Õnneks järjest paremaks kõik läks ning sain palju positiivset tagasisidet. Olin Rovaniemis 4 päeva ja selle jooksul tegin 4 pallitrenni ja ühe jõutrenni. Pallitrennid on hästi intensiivsed, ma olin alati omadega läbi pärast trenni, sest pingutasin ja võitlesin alati lõpuni. Palju mängulisi harjutusi ning seetõttu ei muutunud trennid igavaks ja üksluiseks. Mängisime isegi venelast, mis teeb tuju alati heaks :) Treener on väga väga rahulik, sõbralik ja tore. Vahepeal naeris mu üle kui ma ei osanud blokiharjutust, mida terve elu teinud olen :D Võistkond on hästi noor, aga tubli. Ega pall just eriti kergelt trennis maha ei jää. 


Peatreener Teemu 

Rovaniemi naiskond mängib ka tugevuselt kolmandat eurosarja, Challenge Cup´i, mis oli kindlasti üks väga tugev argument selle võistkonna kasuks minu silmis. Algselt pidi meie esimeseks vastaseks olema Norra Stod Volley tiim, kuid nemad loobusid ja seetõttu saame tõenäoliselt vastase Nis Spartak SUBOTICA (Serbia) - Eurosped TVT ALMELO (Holland) paarist. 

Tegelikult oli mul klubivalikul ka teine variant, Tampere Mesto tiim. Seal käisin koos Nettega juulis testimisel ning nad olid meie mõlemaga väga rahul. Rovaniemi kasuks langes otsus (vaatamata pikale vahemaale) just mõnusa õhkkonna ja heade trennide pärast. 

Ootan eelolevat hooaega juba väga! Esimesed mängud peame septembri lõpus, enne seda ootavad ees turniirid Kuusamos ja Rovaniemis. Ja muidugi palju-palju trenni...




Soome meistriliiga kodukas: http://www.mestaruusliiga.fi/



Comments