30.08.

VABA PÄEV!
9st üles, 10ks sportasse vilistama. Täna ei joppand  - pidin olema kohtunik, mitte sekretär. Õnneks ainult kolm mängu. Kõige hullem polnudki, ainult paar korda sain möliseda, aga õnneks soome keeles niiet ei saanud eriti miskit aru :D Ma olin selle kolmanda mängu lõpuks nii tüdinenud ja väsinud. Kohtuniku amet ikka kohutavalt raske ja keskendumist nõudev. Hedy ja Heikki tulid mulle sporta juurde järgi ja läkime koerte agility võistluseid vaatama. Niiiii lahe! Raudselt hakkan ka sellega kunagi tegelema! Peale seda läksime nende poole. Vaatasime MMi ja sõime lõheeeet. Jube hea oli! Siis viisime mu korterisse mõned madratsid, et kui keegi külla tuleb, oleks neil kuskil tududa. Tagasi tulles oli mustikapirukas ka valmis saanud! Poole viie paiku viisime Heiki lennujaama, sain autoga tagasi linna sõita. Kuna ilm oli hästi ilus ja soe, siis sõitsime Hedyga ratastega ühe mõnusa ranna juurde, kust algas laudtee kaunile loodusrajale. Tegime tiiru seal ja sõitsime veel nn. suure sildade ringi ja jõudsime koju tagasi! Lõpuks jalutasime koos minu juurde, otsisime mulle keldriboksi ja rääkisime nats juttu! Homme trenn alles kell neli niiet saab lõpuks kaua magada! :)




Nii ilus linn! :) 








Comments