29.08.

VABA PÄEV!
Vaatamata sellele, et täna polnud ühtegi trenni, oli mul tegemist hommikul 9st õhtul 5ni. Nimelt, Santaspordis algas eile suur võrkpalliturniir, kus meie, WoVo mängijad, peame olema 2 päeva kohtunikud/sekretärid. Äratus 8.00, riidesse, tegin omletti ja siis minek. Mängijaid oli vanuses u.12-70+. Minu väljakul mängisid vanemad naised ja mehed. Nii tore ja südantsoojendav on vaadata võrkpallureid, kes naudivad iga hetke mängust. Vastased tögavad sõbralikult üksteist ja naeravad, kõik annavad endast 100%. Rõõmu tuntakse iga punkti üle väga! Tihti istuti mu kõrvale pingile ja hakati midagi soome keeles rääkima. Jube nõme oli neile pettumust valmistada, et 80% su jutust on arusaamatu mulle, aga kõik olid kohe väga vaimustunud, kui kuulsid, et ma Eestist. Mitu teadsid, et ooo, sa oled see uus WoVo pelaaja. Hästi sõbralik ja mõnus õhkkond valitses! Algselt pidin 10 mängu olema sekretär ehk siis umbes poole neljani, aga siis tuli üks korraldaja ja küsis, kas söönud olen, ütlesin, et ei ja siis ütles, et ma võin sööma minna, et ta nõus senikaua sekretär olema, kuni järgmine sekretär tuleb. Nii ma siis võtsingi ameeriklastelt auto, sest nemad olid just tulnud massaažist ja läksid ka kohtunikeks, käisin linnas söömas ära, rääkisin seal nats Aigoriga juttu, poest otsin melonit ja kana ning siis kimasin Santaspordi juurde tagasi - ujuma minek. Tahtsin enam-vähem kettaheite alguseks jõuda basseini, sest sealt nägi ilusti telekat, aga jõudsin alles 4ndaks katseks ja siis näitas ka rohkem teatejookse kui ketast. Ega ma väga ei ujunud, ligunesin seal tunnikese. Vahepeal käisin pooleldi u.8 kraadises vees ja siis sooja basseini tagasi. Peale ujumist jalutasin koju, tegin süüa, panin pesu pesema ja lihtsalt puhkan! :)


Ujula


Viis väljakut täis rõõmsaid võrkpallureid :)



Comments