16.-17.08.

16.08.
Peale ligi 9 tunnist sõitu jõudsime pühapäeva õhtul Rovaniemi. Paar esimest ööd olen siinsamas kompleksis hotellis. Käisime kesklinnas mingis kebabi restoranis söömas. Ma tellisin kanarulli, mis oli suurem kui kaks tavalist kebabirulli kuskilt festivalilt ostes niiet ma jõudsin ainult pool ära süüa.

Toas olen siin hotellis koos tempsist ameeriklasega, kes ka tuli pühapäeval, aga ta pagas oli Pariisi jäänud niiet laenasin talle mõningaid asju. Ega miskit muud eriti teha ei jõudnudki siin, vaatasin "Theory of Everything"´i lõpuni ja läksin tuttu.

17.08. (trenn 1,5h)
Esmaspäeviti on tavaliselt ainult õhtul trenn niiet pool päeva saime niisama lebotada. Ees ootas ÜKE trenn, aga õnneks teadsin, et essa trenn saan kindlasti rahulikult võtta. Tavaline soojendus, siis mõned lisaharjutused nagu alati enne jõutrenni ning siis suundusime uude jõusaali, kus ma eelmine kord ei käinud. See oli rahvast pungil täis, kuigi ruum oli üpris suur. Tegime mitut moodi kangiga kükke jms Pärast teises jõuksis tegin masinaga tagareit ja siis 5x20 kõht, lõdvestav jooks ja venitused. Jõusaali treenerit nägin täna esimest korda ja imestasin, et ta nii noor naine, aga mulle ta meeldis - aitas ja õpetas rahulikult ning ei lasnud meil midagi üle jõu käivat teha. Ootan juba pallitrenni!!

Comments